Webinar – Microsoft Dynamics 365 Sales 2021-06-15T06:03:58+00:00
  • Webinar Microsoft Dynamics 365 Sales

Den go’e salgsproces starter i CRM!
Kom til webinar om Dynamics 365 Sales og hør hvordan

Er du salgschef eller sælger?

  • Sidder du gang på gang med følelsen af at starte forfra med jeres salgsarbejde?
  • Har du styr på, hvad I har aftalt med jeres kunder?
  • Nøjes du med at sælge det, jeres kunder beder om?
  • Bruger du for meget tid på administration og for lidt tid på kunderne?
  • Er det svært at prioritere, hvilke kunder det bedst kan betale sig at bruge tid på?
  • Har du optimalt overblik over jeres pipeline?
  • Rammer du kunderne på det rigtige tidspunkt i deres købsproces?
  • Sidder i på toppen af salgshistorik og dyrebar viden om jeres kunder, når en sælger stopper hos jer?

CRM hjælper både sælgere og salgschefer med at levere resultater

CRM er effektivt redskab til at forkorte salgsprocessen, arbejde målrettet og proaktivt med leads, skære ned på administrativt (taste-)arbejde, og komme hurtigere i mål med salgsbudgettet.

  • Du får overblik over kundens samlede historik og aftaler med jer, og adgang til de oplysninger du skal bruge.
  • Du kan nemt og hurtigt analysere, hvilke kunder I tjener pengene på, hvilke kunder der har potentiale for mersalg, og hvordan du skal prioritere din tid og indsats.
  • Du får mere tid til reelt salgsarbejde, fordi du kan automatisere en lang række af de administrative skrivebordsopgaver som fx reminders, opfølgning på aktiviteter, eller kvalificering og opdatering af pipelinen.
  • Du får bedre timing i dit salgsarbejde og fremstår mere relevant for dine kunder, fordi du bliver klædt på til at tage en kvalificeret dialog på det rigtige tidspunkt i deres beslutningsproces.
Dynamics 365 Sales

Kom i gang med Dynamics 365 Sales uden at lægge hele salgsafdelingen ned

Microsofts CRM-løsning Dynamics 365 Sales er en standardløsning, der er nem at komme i gang med og nem at bruge i det daglige salgsarbejde – uden at I skal til at ændre en hel masse i jeres hverdag og rutiner.

Dynamics 365 Sales hænger naturligt sammen med de andre Microsoft-værktøjer, I allerede bruger, fx Office og Outlook. Det betyder fx, at jeres CRM-system automatisk bliver opdateret, når en sælger booker et kundemøde i Outlook eller sender en opfølgende mail til kunden efter mødet.

Vi hjælper jer hele vejen fra implementering af Dynamics 365 Sales, til løsningen er blevet en naturlig del af jeres hverdag.

Start med at tilmelde dig vores gratis webinar

På webinaret kan du høre, hvordan du får et bedre overblik over jeres kunder, salgsaktiviteter og pipeline med Microsoft Dynamics 365 Sales som jeres nye CRM-system. Du bliver klogere på, hvad fordelene er ved at vælge en IT-løsning i cloud, og hvordan du kan samle din kundestyring og økonomistyring i én samlet løsning.

Hvornår afholdes webinaret?

  • Webinaret afholdes live online d. 30. august kl. 11 – 11.30
  • Tilmeld dig via formularen her på siden
  • Pris – ingenting, det koster kun din tid

Programmet

  • Hvorfor vælge en forretningsløsning i cloud
  • Hvad er Dynamics 365 Sales (demo)
  • Fordelene ved integration mellem CRM og økonomisystemet Dynamics 365 Business Central
  • Sådan hjælper vi dig trygt og hurtigt i gang med Sales
  • Spørgsmål og afrunding

Dét ved du efter webinaret

  • Hvad fordelene ved at vælge en forretningsløsning i cloud er
  • Hvad Microsoft Dynamics 365 Sales er, og hvordan det kan give dig en bedre kundestyring
  • Hvad fordelene ved at integrere dit CRM-system og økonomisystem er
  • Hvordan du nemt og hurtigt kan få implementeret dit nye CRM-system til en fast pris, med fast flow og fast tidsplan
  • Hvordan du og dine sælgere bliver lært godt op og får fortrolighed med programmet fra start

Hvem henvender webinaret sig til

  • Dig, der er på jagt efter et CRM-system i cloud, som kan give dig bedre styring af og overblik over jeres kunder, salgsaktiviteter og pipeline.
  • Dig, der allerede har Dynamics 365 Business Central som økonomisystem i cloud, og som vil høre om fordelene ved at integrere et CRM-system til samme løsning.
  • Dig, der overvejer at flytte din økonomistyring i cloud, fx NAV/C5, men vil starte stille og roligt med en cloud-baseret CRM-løsning.

Webinaret henvender sig primært til dig, der er administrerende direktør, ejerleder, salgschef eller anden form for salgsansvarlig i virksomheden.

Spørgsmål til webinaret?

Hvis du har spørgsmål til webinaret, er du velkommen til at kontakte vores supportteam på tlf. 70 70 70 66 eller support@erpsupporten.dk.

Du kan også læse mere om Dynamics 365 Sales og priser her