Webinar – Microsoft Dynamics 365 Business Central 2021-06-03T12:45:57+00:00
  • Webinar Microsoft Dynamics 365 Business Central

Tag på webinar og bliv klogere på mulighederne med økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central

Er du på jagt efter et økonomisystem, der kan gøre det nemmere for dig at håndtere din økonomi- og forretningsstyring? Og vil du gerne vide mere om muligheder med økonomisystemet Microsoft Dynamics 365 Business Central?

På webinaret kan du høre, hvordan du får en bedre styring af din økonomi med Microsoft Dynamics 365 Business Central som jeres nye økonomisystem. Du bliver klogere på, hvad fordelene er ved at vælge en IT-løsning i cloud (“skyen”), og hvordan du kan få en mere smidig og fleksibel arbejdsgang ved at integrere jeres økonomisystem med jeres Office 365 (ex. Outlook og Excel).

Webinaret afholdes live online og varer 30 minutter.

Har du ikke mulighed for at deltage i webinaret, kan du få tilsendt en video og se det allerede i dag. Læs mere her

Program

  • Hvorfor vælge en forretningsløsning i cloud?
  • Hvad er Dynamics 365 Business Central (demo)
  • Fordelene ved at dit økonomisystem Dynamics 365 Business Central er integreret med Office 365-pakken (eks. opret faktura, tilbud m.m. direkte fra Outlook)
  • Sådan hjælper ERPgruppen dig hurtigt og trygt i gang med Business Central
  • Spørgsmål og afrunding

Dét ved du efter webinaret

  • Hvad fordelene ved at vælge en forretningsløsning i cloud er
  • Hvad Microsoft Dynamics 365 Business Central er, og hvordan det kan give dig en bedre økonomistyring
  • Hvad fordelene er ved, at dit økonomisystem er integreret med Office 365
  • Hvordan du nemt og hurtigt kan få implementeret dit nye økonomisystem til en fast pris, med fast flow og fast tidsplan
  • Hvordan alle medarbejdere bliver lært godt op og får fortrolighed med programmet fra start

Hvem henvender webinaret sig til

  • Dig, der er på jagt efter et økonomisystem i cloud, som kan give dig en bedre styring af jeres økonomi og fakturering
  • Dig, der allerede har Dynamics 365 Sales som CRM-system i cloud, og som vil høre om fordelene ved at integrere et økonomisystem samme løsning

Webinaret henvender sig primært til dig, der er administrerende direktør, ejerleder, økonomi-/regnskabschef eller anden form for regnskabsansvarlig i virksomheden.

Spørgsmål til webinaret?

Hvis du har spørgsmål til webinaret, er du velkommen til at kontakte vores supportteam på tlf. 70 70 70 66 eller support@erpsupporten.dk.

Du kan også læse mere om Dynamics 365 Business Central og priser her 

Tilmeld dig webinar

    Dit navn

    Din e-mail

    Dit telefonnummer

    Firma

    Vælg webinar

    Din besked