
Nem styring af abonnementer i Dynamics 365 Business Central
– Automatisk opkrævning af faste og periodiske abonnementer
Sender din virksomhed opkrævninger ud til jeres kunder, der enten kan være faste eller periodiske opkrævninger på abonnementer? Og har du brug for en lettere og hurtigere måde at håndtere din opkrævninger på?
Få en nemmere, hurtigere og mere fejlfri bogføring
Med dette Abonnementsmodul til Dynamics 365 Business Central får du en løsning, hvor dit system automatisk sørger for, at dine tilbagevendende opkrævninger bliver udført. Du får digitaliseret arbejdsprocessen med abonnementsopkræver.
Det betyder, at du slipper for manuelt at indtaste kundefakturaer, da systemet klarer det for dig. Det giver dig en nemmere, hurtigere og mere fejlfri bogføring hver måned.
5 stærke fordele med abonnementsstyring
Automatiser opkrævning af abonnementer
Reducer manuelt arbejde med indtastning af fakturaer
Få en sikker og mere fejlfri bogføring hver måned
Træk nemt en rapport over dine abonnementer
Opret og genbrug nemt abonnementsgrupper
Priser
- Abonnementspakke 1 (1-3 brugere) kr. 299/md.
- Abonnementspakke 2 (4-9 brugere) kr. 499/md.
- Abonnementspakke 3 (10-19 brugere) kr. 699/md.
- Abonnementspakke 4 (20+ brugere) kr. 899/md.
Opstartspris kr. 4.998. Opstartsprisen er inklusive installering, opsætning, test, manual samt 60 minutters undervisning.
Abonnementspakken følger antal brugere i Dynamics 365 Business Central (Full User og Team Member)