Send og modtag fakturaer elektronisk
Sender du dagligt fakturaer ud, hvor du bruger tid og penge på at sende dem af sted med posten? Og bruger du mange ressourcer på at administrere, indtaste, godkende og bogføre de fakturaer du modtager fra leverandører?
Få en hurtigere og mere fleksibel håndtering af dine købsfakturaer og leverandørfakturaer ved at sende fakturaer og modtage fakturaer elektronisk.
Dine fordele med elektronisk fakturering:
- Send og modtag fakturaer, kreditnotaer, rentenotaer, rykkerskrivelser og tilbud elektronisk
- Få overblik over hvilke fakturaer der er sendt og modtaget
- Spar tid og penge på indtastning og forsendelse
- Arkiver og genfind nemt fakturaer med søgefunktion
- Slip for manuel indtastning af data
- Få et hurtigere og mere smidigt godkendelsesflow af de fakturaer du modtager
- Administrer dine fakturaer uanset hvor du befinder dig
Ved at sende og modtage dine fakturaer elektronisk, vil du opleve store tidsbesparelser, da alle dine fakturaer ligger elektronisk og er samlet ét sted. Det gør, at du nemt kan genfinde gamle fakturaer, uden at skulle lede en masse ringbind og papirbunker igennem.
Send fakturaer elektronisk
Når du sender dine fakturaer elektronisk, kan du spare både tid, penge og ressourcer på faktureringen. Det får en hurtigere og mere smidig håndtering af dine fakturaer og øvrige dokumenter, da du slipper for at bruge tid på tastearbejde og manuel forsendelse med porto.
Når alle dine fakturaer er bogført, kan du vælge at sende alle fakturaer på én gang eller enkeltvis. Der oprettes automatisk en mail med modtagerens e-mailadresse og vedhæftet faktura, så du dermed nemt og hurtigt kan sende faktura af sted uden at bruge tid på udskrivning og frankering.
Din fordele ved at sende fakturaer elektronisk:
- Send dine fakturaer elektronisk per mail
- Få fakturaen hurtigere frem hos din modtager
- Spar tid og penge på udskrivning, porto og forsendelse
- Få automatisk oprettet mail med modtagers mailadresse og vedhæftet faktura
Modtag fakturaer elektronisk
Når du modtager dine fakturaer elektronisk fra dine leverandører, slipper du for at bruge tid på at indtaste data manuelt og arkivere bilagene i et ringbind, som du normalt vil gøre med fakturaer i papirform. Du får et godt overblik over alle dine fakturaer, og du sikrer samtidigt, at fakturaerne ikke bliver smidt væk og at betalingsfristen ikke overskrides. Desuden undgår du, at bilag kommer dobbelt eller at de forsvinder i processen mellem modtagelse, godkendelse og bogføring.
Dit godkendelsesflow vil ligeledes opleves meget hurtigere og mere smidig, da fakturaen kan sendes direkte til den rette godkender af den enkelte faktura. Du kan derfor hele tiden holde det store overblik over, hvilke fakturaer du har modtaget, hvem der internt mangler at godkende en faktura, og hvilke fakturaer der er sendt til bogføring.
Når en leverandør har sendt en ny faktura til dig, får du tilsendt en mail i din indbakke. Du bliver dermed gjort opmærksom på, hvornår du modtager en ny faktura, så du sikrer, at du ikke overser en faktura og at du dermed får betalt fakturaen til tiden.
Dine fordele ved at modtage fakturaer elektronisk:
- Få sendt fakturaer direkte til en elektronisk postkasse
- Undgå at modtage fakturaer i papirform
- Slip for manuel indtastning af data
- Få et hurtigere og mere smidigt godkendelsesflow
- Få overblik over status på den enkelte faktura
- Arkiver og genfind nemt fakturaer via søgefunktion
- Administrer dine fakturaer uanset hvor du befinder dig
Hent produktblad – Faktura-Boks (pdf)
Hent produktblad – Kreditor Plus (pdf)
For os er der derfor ingen tvivl om, at vi med en elektronisk PDF løsning sparer mindst et par timers arbejde om ugen, samtidig med at det er blevet meget lettere og mere overskueligt for os at fakturere.