NEMshop365 – Automatiser oprettelse af ordrer fra webshop til økonomisystem Dynamics 365 Business Central
Med NEMshop365 får du en løsning, hvor nye ordrer fra din webshop automatisk bliver oprettet i dit økonomisystem Dynamics 365 Business Central.
Denne integrationsløsning får nemlig din webshop og dit økonomisystem til at snakke sammen.
Når en kunde køber en vare på din webshop og dermed laver en ordre, vil alle informationerne om denne ordre automatisk blive registreret i dit økonomisystem. Du slipper for at bruge tid og ressourcer på at skulle indtaste alle ordreinformationer manuelt i dit økonomisystem, hver gang du modtager en ny ordre.
Det giver dig en nemmere og mere effektiv håndtering af dine ordrer og din fakturering til kunderne.
5 stærke fordele med NEMshop365
Håndter nemt og effektivt ordrer og fakturering
Spar tid ved at automatisere oprettelse af nye ordrer
Slip for manuel indtastning af ordreinformationer i dit økonomisystem
Minimer fejl ved manuel ordreoprettelse
Hold godt overblik over dine ordrer i Dynamics 365 Business Central
Vil du vide mere?
Vil du gerne høre mere om NEMshop365 til Dynamics 365 Business Central, så kontakt os på tlf. 78 79 40 40 eller mail@erpgruppen.dk.
