Mobil ordrestyring og tidsregistrering 2017-06-12T16:47:35+00:00

Project Description

Mobil ordrestyring – få en effektiv ordrestyring og tidsregistrering til den mobile medarbejder

Optimer og effektiviser virksomhedens arbejdsprocesser og få bedre styr på jeres ordrestyring, tidsregistrering, materialeforbrug og fakturering.

Mobil ordrestyring og tidsregistrering på 3 enheder

Hvorfor ikke gøre arbejdsprocesserne meget nemmere, hurtigere og mere effektivt, både for medarbejderne på kontoret og ude i marken?

Fordele med mobil ordrestyring:

  • Ordrestyring og tidsregistrering via tablet, smartphone eller PC
  • Optimal styring og planlægning af alle opgaver
  • Automatisk overførsel af registrerede timer og materialer til økonomisystem (bl.a. C5 og NAV)
  • Sikrer at timeregistrering og materialeforbrug registreres korrekt første gang – undgå tid på fejlretning
  • Hurtigere og nemmere fakturering til kunden
  • Undgå papirer og gule post-it sedler fra kontoret og medarbejderne på landevejen

Optimer arbejdsprocesserne for kontoret og montørerne i marken

Sidder du med det administrative arbejde på kontoret som ejer, bogholder, regnskabschef eller planlægger, og har du svært ved at holde overblik over status på opgaver, medarbejdere og fakturering? Og sker det ofte at jeres kunder får lang tids kredittid, fordi der går for lang tid mellem udført arbejde til fakturaen kan sendes ud til kunden, som faktisk kan give jer likviditetsudfordringer?

Eller er du typisk på farten og ude hos kunderne som montør, installatør eller servicemand, og bliver du ofte bremset i dit arbejde af, at du altid skal forbi kontoret for at få udleveret din arbejdsseddel, og at du skal huske at registrere alt hvad du laver på en lap papir (timer, materialeforbrug, fejlnoter m.m.), som du også lige skal huske at aflevere tilbage til kontoret? Og glemmer du ofte hvornår det er tid til servicetjek og de lovpligtige eftersyn hos dine kunder, fordi du ikke har et system der hjælper dig med at minde dig om det?

Håndter al registrering og planlægning via table, mobil eller PC

Med et effektivt og mobilt registreringsværktøj kan virksomhedens mobile medarbejdere (montøren, installatøren, håndværkeren og servicefolkene) registrere deres arbejdstimer, ordrer og materialer elektronisk direkte fra en tablet, smartphone eller PC, når de er ude ved kunden. Alle data og informationer sendes til kontoret og overføres automatisk til virksomhedens økonomisystem (eks. Microsoft Dynamics C5 eller NAV/Navision).

Gør arbejdsprocesserne for kontoret og montørerne nemmere og mere effektiv

Med denne mobile løsning får din virksomhed større overblik over og bedre styring af ressourcer, opgaver, tidsregistrering, fakturering, kvalitetssikring, materialeregistrering og ordrehåndtering. Ordrer og opgaver kan håndteres både fra kontoret og ude hos kunden.

Montørerne får arbejds- og ordreseddel elektronisk

Montøren eller anden mobil medarbejder indrapporterer arbejdstimer, ordrer og materiale via det mobile registreringsværktøj på enten sin tablet, smartphone eller PC. Medarbejderen kan derfor nemt og hurtigt tjekke, hvilken kunde der skal besøges, hvad der skal laves og hvor lang tid det varer. Alle nye ordrer modtages mobilt, og nye ordrer kan samtidigt underskrives af kunden med det samme på tablet eller smartphone. Alt bliver registreret elektronisk og bliver efterfølgende automatisk overført til dit økonomisystem – uanset om medarbejderen er online eller offline. App’en findes til Android og iOS.

Kontoret har overblik over planlægning, ordrestyring og tidsregistrering

På kontoret kan man holde styr på og uddelegere opgaverne, og få godt overblik over samtlige ressourcer med Gantt planlægning. Når en medarbejder har færdiglavet en opgave, bliver det registreret i systemet. Hvis medarbejderen har påbegyndt en opgave, men ikke er færdig med den, bliver dette også noteret i systemet. Kontoret kan dermed løbende få overblik over tildelte opgaver og tidsregistrering efter hvert kundebesøg, samt få overblik over hvilke opgaver der ligger uafsluttet, og hvilke opgaver der er lukket.

Data overføres automatisk til dit ERP økonomisystem (bl.a. C5 og NAV)

Det mobile registreringssystem kan integreres med dit økonomisystem, bl.a. Microsoft Dynamics C5 og Microsoft Dynamics NAV/Navision. Det betyder, at så snart medarbejderen har afsluttet en opgave, bliver det automatisk overført til økonomisystemet, og fakturaen kan hurtigt sendes af sted til kunden. Tidsregistrering og materialer bliver ligeledes registreret i økonomisystemet med det samme, så bogholderiet sikrer, at alle materialer og timer bliver registreret rigtigt første gang.