Kundestyring med webCRM og NAV

Kundestyring med webCRM og NAV 2017-06-12T16:47:34+00:00

Project Description

Integration mellem Microsoft Dynamics NAV/Navision og webCRM giver dig det bedste fra to verdener

Med et fleksibelt og brugervenligt CRM-system håndterer du dine kunder mere effektivt end nogensinde samtidigt med, at du nemt og hurtigt deler relevante kundedata mellem webCRM-systemet og dit NAV/Navision økonomisystem.

Integration mellem webCRM og NAV/Navision

Som virksomhed er du i daglig kontakt med en lang række kunder, samarbejdspartnere og leverandører. Det kræver hurtig adgang til en stor mængde data for at kunne håndtere de mange forskelligartede relationer optimalt. En integration mellem dit Microsoft Dynamics NAV/Navision økonomisystem og webCRM vil give dig og din virksomhed fem klare og målbare fordele.

5 gode grunde til at integrere dit NAV/Navision økonomisystem med webCRM:

  1. Effektivisering af virksomhedens forretningsgange
  2. Struktur og overblik over virksomhedens kunder
  3. Effektiv målstyring og rapportering af salg
  4. Øget kundetilfredshed og mulighed for mersalg
  5. Indtastet data synkroniseres i NAV/Navision og webCRM

Med et webCRM-system håndterer du effektivt virksomhedens samlede relationer ét sted og overfører med få klik kundedata fra hvert salg til NAV/Navision. På den måde undgår du at fylde dit NAV/Navision med irrelevant data på kunder uden økonomisk værdi endnu.

Uanset hvor mange kontaktpersoner, der er tilknyttet ’kundekortet’, overføres alle kontaktpersoner fra webCRM-systemet til NAV/Navision, så snart kunden overgår til økonomisystemet.

Du bestemmer desuden selv hvilke leverandører og andre samarbejdspartnere, du ønsker eksporteret fra dit webCRM-system til dit NAV/Navision økonomisystem med ERPgruppens integrationsmodul.

Varelinjer kan synkroniseres

For ordrer gælder det desuden, at varelinjerne synkroniseres med dit webCRM. Samtidigt overføres nøgledata som kostpriser, omsætning, DB og sælger m.v. Det giver dig mulighed for at udarbejde fx pipelines og statistikker med al tilgængelige data i dit webCRM.

Stamdata på virksomhedens varer eksporteres effektivt fra NAV/Navision til webCRM-systemet og retur. På den måde kan du udarbejde tilbud i dit webCRM-system ud fra den registrerede varebeholdning og synkronisere tilbuddet tilbage til NAV/Navision-økonomisystemet.

Priser

ERPgruppens integrationsmodul                                   kr. 12.500,-
Installation og opsætning af integrationen                  kr. 12.500,-

webCRM fra kr. 159 DDK pr. bruger pr. måned eksklusiv moms.

Prisen for integrationen kan være højere afhængigt af virksomhedens webCRM-løsning.

Abonnement

Årligt abonnement (inkl. opdatering)                           kr. 2.000,-

Det årlige abonnement giver adgang til nye opdaterede versioner af ERPgruppens integrationsmodul. Implementering af nye opdateringer afregnes på konsulentbasis.

Overstående priser er pr. virksomhed. Har du mange virksomheder, der arbejder i samme NAV/Navision system, er der mulighed for rabat.

Systemkrav

Krav til NAV/Navision for at kunne køre webCRM-systemet:

  • 6 tabeller
  • 1 codeunit
  • 2 pages
  • 1 XMLport
  • 2 reports
  • 1 menu
  • Skal være ledige i 51.000 serien

Microsoft Dynamics NAV version 2015 understøtter version 2017 på Microsoft SQL. Vi håndterer også understøttelse af tidligere NAV/Navision versioner, men har du en NAV/Navision ældre end version 2015, vil der være omkostninger forbundet med integrationen. Kontakt os for at høre nærmere.

Vil du høre mere?

Udfyld kontaktformularen øverst på denne side, så kontakter vi dig hurtigst muligt. Du er også velkommen til selv at kontakte os.