Få godt overblik over dine kunder i CRM løsning til Microsoft Dynamics C5 eller NAV
Mangler du at få en bedre kundestyring i din virksomhed, så du får godt overblik over dine kunder og kundeaktiviteter?
Få en løsning hvor du kan optimere din kundestyring ved at effektivisere og automatisere flere af dine opgaver inden for salg, service og marketing. Du kan blandt andet få en bedre opfølgning af dine salgstilbud, et større overblik over potentielle salgsmuligheder og en mere målrettet markedsføringsindsats.
Fordele med god kundestyring:
- Få overblik over kunder, kundehistorik og salgsaktiviteter
- Opnå indsigt i sendte tilbud, opfølgning af tilbud og oprettede ordrer
- Book kundebesøg i din kalender direkte systemet
- Målret dine nyhedsbreve og salgskampagner bedre til rette målgruppe
- Skab en tættere kunderelation og gør det nemmere at yde en bedre kundeservice
Opnå et mere effektivt salgsarbejde
Med god kundestyring kan du nemmere udføre godt og indtjeningsrigt salgsarbejde, da du får bedre overblik over dine kunder. Du kan hurtigt se, hvem dine kunder er, hvilket produkter de har købt, og hvornår de sidst har købt hos dig.
Desuden får du en bedre og mere struktureret opfølgningsprocedure, da du kan få systemet til at huske dig på, hvornår du skal følge op på en kunde.
Har du et tilbud ude hos en kunde, kan du notere, hvornår du skal følge op på tilbuddet. Du sikrer dermed, at du husker at kontakte dine kunder, så du øger muligheden for at få salget i hus.
For os gælder det i første omgang om at optimere og forenkle vores interne arbejdsgange. Ved at bruge et kundestyringssystem til at håndtere vores tilbud og indkomne ordrer, har vi fået et bedre overblik. På den måde kan vi allerede nu arbejde mere effektivt i det daglige.