EASYwork – overblik over sager direkte i dit økonomisystem Dynamics 365 Business Central

EASYwork er en stærk IT-løsning til Dynamics 365 Business Central,  hvor dine medarbejdere får et godt overblik over sager, materialer, tidsregistrering, ressourcer, planlægning og økonomi. EASYwork er integreret i dit økonomistyringssystem, hvilket gør at du både reducerer og sparer tid på manuelt arbejde. Du får en brugervenlig løsning hvor du efter ønske og behov kan digitalisere og automatisere de daglige arbejdsprocesser i din virksomhed.

5 stærke fordele med EASYwork

  • Et samlet overblik over sager og økonomi i Dynamics 365 Business Central

  • Elektroniske aftalesedler – ekstra arbejde

  • Overblik over realiseret økonomi i forhold til budget og ekstra opgaver

  • Ej godkendte fakturaer medtages på sagerne ved modtagelse

  • Løbende overblik over dækningsgrader på flere niveauer

Rapportpakke til Dynamics 365 Business Central

Optimering af kommunikation med fælles platform

Løsningen giver et stort og fælles overblik over alle byggeprojekter.

Det gælder alt lige fra aktuelle sager, materialeforbrug, tidsregistrering, ressourcer til tidsplaner og økonomi.

Dine medarbejdere får en fælles IT-platform, hvor både beggeleder, projektleder og økonomi kan få et og samme overblik op dermed optimere kommunikationen omkring byggeprojekterne.

Vil du vide mere?

Vil du gerne høre mere om EASYwork til Dynamics 365 Business Central, så kontakt os på tlf. 78 79 40 40 eller mail@erpgruppen.dk.