Kundecase Cabola ApS 2020-02-19T14:09:57+00:00

Dynamics 365 Business Central skaber nye muligheder

Kemieksperterne hos Cabola er imponeret over Dynamics 365 Business Central

Cabola er en virksomhed der blev stiftet i 2004 og drives af direktør Kenneth Laursen. Kemieksperterne i Cabola tilbyder alle former for kemi; kemiske produkter, rengøringsmilder, saltprodukter og filtermaterialer. Med et stærkt team af ni medarbejdere knokler de dagligt for at sikre deres kunder den bedste løsning.

En travl hverdag betyder, behov for simple systemer at arbejde i og mere tid til dagligdagens andre opgaver. Cabola havde brug for et system der kunne håndtere deres opgaver nemmere og mere fleksibel end deres daværende system som var C5.

”Det er svært for mindre virksomheder at skifte ERP-system fordi det er udfordrende at implementere og fordi man hurtigt vurderer at behovet ikke er der, men sådan ser jeg ikke på det med den erfaring vi har fået efter vores skifte fra C5 til Dynamics 365 Business Central.” – fortæller Kenneth Laursen, adm. direktør hos Cabola ApS.

En Investering der betaler sig

Mange virksomheder udelukker muligheden for nyt ERP-system fordi det er omkostningsdyrt, men for Cabola har beslutningen være en investering fordi det er et simpelt system der nemt kan integreres med andre systemer som virksomheden dagligt bruger. Cabola har fået implementeret Nemhandel som også er et af ERP-gruppens tillægsløsninger.

” I starten vil jeg være ærlig at sige, at jeg tænkte det var penge ud ad vinduet, men nu hvor jeg sidder og arbejder i systemet så kan jeg helt klart se at det er en investering . Med  Dynamics 365 Business Central sparer vi tid, vi lærer nemmere måde at håndtere vores opgaver på og vi kan gøre brug af data som vi før ikke har kunne. ”

For Cabola har det været værdifuldt, fordi medarbejderne har opnået viden om hvordan Dynamics 365 Business Central åbner muligheder for nye implementeringer som giver en god og bred overblik over virksomheden og arbejdsdagen. Dynamics 365 Business Central gør positivt indtryk på Cabola medarbejderne.

” Havde jeg vidst, hvad jeg ved i dag så havde jeg skiftet til Dynamics 365 Business Central for længe siden, dels fordi det har sat gang i andre ting i vores forretning men også fordi vi meget hurtigere og nemmere kan implementere. Vi bruger mindre tid på at lave det samme, Jeg tænker en tidsbesparelse på 20 %.”

Dynamics 365 Business Central vinder point på fleksibilitet

Takket være ERP-løsningen og den gode support fra ERPsupportens konsulenter så har Cabola opnået en øget effektivitet i arbejdsdagen.  Cabola medarbejderne kan selv arbejde i systemet og får rigtig god support af konsulenterne som altid er til rådighed og vejleder i systemet. De nye opdateringer der kommer, kan mærkes hos Cabola,  som er velinformeret omkring dette af ERPsupportens Konsulenter.

”Supporten  er exceptionel god.  Mine medarbejdere behøver ikke længere at spørge mig, hvis de skal have hjælp i systemet, de kan til enhver tid kontakte ERPsupporten for at blive guidet i systemet, hvis de får behov for det.”  – fortæller Kenneth Laursen.

Nye implementeringer giver værdi

Cabola er blevet inspireret til at implementere endnu flere af ERPgruppens tillægsløsninger. Sammen med ERPgrupppens udvalgte konsulenter er Cabola ved at gå igang med implementeringen af Power BI, hvilket skal hjælpe dem til at bruge deres data bedst muligt.

“Vi er glade for at vi skal gå vejen i samarbejde med ERPgruppen og løbende udvikle vores ERP-system i fællesskab.”

Kenneth Laursen adm. direktør hos Cabola ApS (ses tv. på billedet) vælger at skifte fra C5 til Dynamics 365 Business Central.