Hvad kan Ejendomsadministration Plus?

Ejendomsadministration Plus er bygget til at give en nem, overskuelig og ressourcebesparende ejendomsadministration for virksomheder, der administrerer lejemål.

Det er derfor integreret i Microsoft Dynamics C5, så du kan håndtere din ejendomsadministration og økonomistyring i ét samlet system. Det giver dig gode fordele med din ejendomsadministration, da du kan benytte de funktioner og data, du allerede har liggende i din C5.

Funktioner i Ejendomsadministration Plus

  • Undgå brugen af Excel og reducer fejl og dobbeltarbejde
  • Automatiser opkrævning af husleje og sikr betaling til tiden
  • Opret og udskriv nemt og hurtigt dokumenter i C5
  • Benyt Finans-, Debitor- og Kreditor funktionerne i C5 og spar dobbeltarbejdet
  • Mulighed for at sende fakturaer og dokumenter elektronisk per mail

 

Undgå Excel til ejendomsadministration

Med Ejendomsadministration Plus kan du erstatte Excel med et ejendomssystem, der er integreret med din økonomistyring.

Der sker ofte flere fejl ved at bruge Excel-ark på grund af fejl-, eller endda manglende, indtastning af vigtige poster. Disse fejl kan være svære at finde, da regnskabet fortsat fungerer, til trods for at beregningerne
er forkerte. Det kan i værste fald få store konsekvenser.

Med Ejendomsadministration Plus sikrer du, at sådanne fejl minimeres, da du kun indtaster data en gang og kun skal vedligeholde data et sted. Det kan spare dig for meget manuelt indtastningsarbejde og fejlindtastninger, og du får desuden større overblik over hele din ejendomsadministration.

 

Benyt funktioner og fordele fra C5

Du kan få fordele af at benytte de funktioner og data, du allerede har registreret i dit økonomisystem, når du skal administrere dine lejemål og lejere.

Finans-, Debitor- og Kreditor modulerne er centrale funktioner i Ejendomsadministration Plus, som er integreret i C5.

Eksempelvis bliver en lejer oprettet i Debitor modulet, hvor du kan tilknytte lejeren til et bestemt lejemål. Herefter kan du hurtigt og nemt oprette en lejekontrakt dertil via de tilgængelige dokumenter til ejendomsadministration. Du kan desuden trække på disse data i forbindelse med huslejeopkrævning, som kan tilmeldes Betalingsservice.

Du får dermed en løsning, som gør din hverdag med administration af ejendomme, lejemål og lejere meget mere overskuelig og effektiv.

 

Send faktura elektronisk per mail

Du har også mulighed for nemt og hurtigt at sende fakturaer og øvrige dokumenter elektronisk til dine lejere, der bliver vedhæftet som PDF-fil i en mail. Det kan klares direkte fra C5, hvor du også hurtigt kan
registrere og genfinde den vedhæftede fil.