FAQ om ERPgruppen 2017-07-31T08:59:22+00:00

FAQ – ofte stillede spørgsmål om sammenlægningen med ERPgruppen

Er din nuværende ERP partner blevet en del af ERPgruppen, så kan det være du ligger inde med spørgsmål omkring, hvad det betyder for dig som kunde.

Vi har derfor samlet svar på de spørgsmål, vi ofte får fra kunderne omkring sammenlægningen. Du er altid velkommen til at kontakte ERPgruppen eller din ERP partner, hvis du har yderligere spørgsmål.

En del af ERPgruppen – hvorfor?

Ved at være en del af ERPgruppen kan din IT partner stå endnu stærkere overfor dig som kunde og kan tilbyde dig endnu bedre services, flere medarbejdere, hurtigere support og mange flere fordele.

ERPgruppen A/S blev stiftet i maj 2015 og er en sammenslutning af flere ERP-huse i Danmark.

Formålet med ERPgruppen er at skabe en større, stærkere og bredere kompetenceplatform inden for Microsoft Dynamics ERP (herunder bl.a. C5 og NAV/Navision) ved at samle erfarne kompetencer og ressourcer i ét stærkt fællesskab.

Den store sammenslutning og det brede netværk med ERPgruppen gør, at vi altid kan stille op med det stærkeste hold til vores kunder. Vi står dermed stærkere ift. at opfylde dit behov for at få en nemmere og mere ressourcebesparende forretnings- og økonomistyring i din virksomhed.

ERPgruppen har afdelinger i Kolding, Aarhus, Odder, Slagelse og Herlev.

Læs mere om ERPgruppen her

Hvad betyder det for mig som kunde?

Med sammenlægningen får du det bedste fra begge verdener. ERPgruppen giver dig en masse ekstra fordele for dig som kunde.

Dine fordele:

  • Du kan få support fra kl. 8.00 og helt frem til kl. 22.00 hver mandag-torsdag (fredag kl. 8.00 – 15.00)
  • Du kan få hjælp fra endnu flere kompetente medarbejdere, som står til rådighed
  • Du har adgang til gratis selvhjælpsværktøjer via hjemmesiden; ERPsupporten.dk
  • Du har mulighed for at deltage i kurser og gratis inspirationsseminarer
  • Du får support, rådgivning og IT-løsninger til dit Microsoft Dynamics ERP system
  • Du behøver kun at søge hjælp ét sted pga. det store netværk
  • Du har tryghed i at være del af en større sammenslutning

De primære ændringer du vil opleve er, hvordan dine fakturaer fremover bliver sendt til dig, og hvordan du fremover kan få support til dit økonomisystem.

Læs mere om fakturaerne længere nede under ‘Regninger, priser og betalingsvilkår’.

Nej, din licens og dit abonnement fortsætter, som det hidtil har gjort.

Ja, de medarbejdere og konsulenter du plejer at snakke med, er her stadig. Nu har du bare endnu flere medarbejdere, der kan hjælpe dig.

Vi anbefaler dog, at du fremover altid kontakter vores fælles supportafdeling ERPsupporten.dk, når du har behov for hjælp. Kontakt ERPsupporten.dk på tlf. 70 70 70 66 eller support@erpsupporten.dk.

Se også mere om suportafdelingen længere nede under ‘Support og udvikling’.

Regninger, priser og betalingsvilkår

Du kan finde ERPgruppens generelle standardbetingelser på ERPgruppens hjemmeside, hvor du kan læse de gældende vilkår omkring bl.a. fakturering, betaling og opsigelse.

Find ERPgruppens generelle standardbetingelser her

Er du i tvivl om, hvad det betyder for dig, er du altid velkommen til at kontakte ERPgruppen.

Dine regninger vil fremover blive sendt fra ERPgruppen på vegne af den IT partner, du er tilknyttet.

Du skal derfor registrere ERPgruppen, som din nye kreditor. Hvis du har oprettet kreditor som standard i banken, skal du huske også at ændre det her.

Alle regninger bliver sendt pr. mail/EAN. Har du tidligere været vant til at få dine regninger pr. post, vil du nu få dem pr. mail eller EAN.

Bemærk, har du tidligere været vant til, at dine regninger blev trukket automatisk via Betalingsservice, skal du huske at tilmelde dig Betalingsservice på ny med ERPgruppen som kreditor.

Nej, priserne på dine nuværende licenser og abonnementer har ikke ændret sig.

Får du fremover brug for konsulentassistance til support eller udvikling, er det ERPgruppens timesatser der er gældende. Du er altid velkommen til at kontakte os for at høre om priserne og dine muligheder.

Dine regninger vil fremadrette blive sendt fra ERPgruppen, som er din nye kreditor. De vil fremover altid sendes pr. mail/EAN, med mindre du er tilmeldt Betalingsservice.

Ja, du skal ændre din kreditor til at være ERPgruppen fremadrettet. Det betyder, at du skal
tilmelde dig Betalingsservice på ny med ERPgruppen som kreditor.

Du skal fremover kontakte ERPgruppens økonomiafdeling, hvis du har spørgsmål til en faktura.

Du kan skrive til faktura@erpgruppen.dk eller ringe på tlf. 78 79 40 40.

Support og udvikling

Du kan altid kontakte vores fælles supportafdeling ERPsupporten.dk på tlf. 70 70 70 66 eller support@erpsupporten.dk.

De kan hjælpe dig hurtigt videre, eller finde den rette medarbejder til dig.

Du kan altid kontakte vores fælles supportafdeling ERPsupporten.dk på tlf. 70 70 70 66 eller support@erpsupporten.dk.

De kan hjælpe dig hurtigt videre, eller finde den rette medarbejder til dig.

Ja, vi tilbyder en fast månedlig pris på almen support i form af vores supportaftale, så du trygt kan ringe ind og få hjælp, uden at det koster hver gang.

Læs mere om supportaftale her

Vores fælles supportafdeling hedder ERPsupporten.dk, som er en del af ERPgruppen og ejes af ERPgruppen. Her sidder et dedikeret og serviceminded supportteam klar til at hjælpe dig.

Fordelen med supportafdelingen er, at du kan få hurtigere hjælp og endda få hjælp fra endnu flere medarbejdere. Du skal altid bare kontakte ERPsupporten.dk, når du har brug for hjælp. Så sørger supportteamet for at hjælpe dig eller finde den rette medarbejder til dig.

Det vigtigste er, at du får en god og tilfredsstillende service, når du har brug for hjælp, og at du kan komme hurtigt videre med dit arbejde.

Læs mere om ERPsupporten.dk her