Dynamics 365 Business Central 2019-12-05T09:20:08+00:00

Dynamics 365 Business Central – samler hele din forretning

Er du træt af, at dine IT-systemer ikke snakker sammen? Dynamics 365 Business Central er et cloudbaseret forretnings-/økonomisystem, der samler hele din forretning. Dynamics 365 Business Central er en all-in-one forretningsstyringsløsning til små og mellemstore virksomheder, hvor du kan samle flere forretningsområder i ét samlet system. Det er nemt at bruge og tilpasse, uden at du skal bekymre dig om dyre specialtilretninger.

Features og fordele med Dynamics 365 Business Central:

Dynamics 365 Business Central
Tilmeld gratis webinar - Introduktion til Dynamics 365 Business Centrall

Gratis Dynamics 365 webinar

Du kan høre mere om mulighederne med Dynamics 365 Business Central.

Tilmeld dig vores gratis Dynamics 365 webinar og få en grundlæggende introduktion til, hvad Dynamics 365 Business Central er, hvordan det er bygget op og ikke mindst hvilke muligheder programmet byder på.

Dynamics 365 webinaret varer 30 minutter. Det afholdes online, hvor du deltager via din PC.

Tilmeld gratis Dynamics 365 webinar her

Send tilbud direkte i Outlook – stærk integration til Office 365

Dynamics 365 Business Central har en stærk integration til Office 365.

Det gør det endnu nemmere for dig og dine medarbejdere at lave et tilbud, oprette en ordre og sende en faktura.

Du kan nemlig arbejde direkte i dit Outlook mailsystem, uden at skulle åbne dit økonomisystemsprogram først. Du kan håndtere tilbud, ordre, faktura, kreditnota og rykkemeddelelser direkte fra Outlook, hvor Dynamics 365 Business Central åbner direkte inde i Outlook.

Læs brochure: 9 myter om Office 365 og flytning til cloudbaserede IT-løsninger (pdf)

Integration til Office 365

Kom godt i gang med Dynamics 365 Business Central

Når man får ny IT-løsning i virksomheden, er det vigtigt, at man kommer godt og rigtigt i gang fra starten. Derfor er uddannelse essentielt at prioritere.

Med Serviceplan 365 får du træning og support til Dynamics 365 Business Central i én pakke.

Du får adgang til Vidensportalen. Her kan du finde online træningsmaterialer, du kan bruge 24/7. Deltag i webinarer, se how-to-videoer eller læs brugervejledninger.

Uanset om du er nybegynder eller erfaren bruger, kan du få uddannelse og inspiration til, hvordan du arbejder i og udnytter de gode muligheder i Dynamics 365. Du kan samtidigt få billig support med i pakken.

Læs mere om Serviceplan 365 her

Økonomi- og forretningsstyring til små og mellemstore virksomheder

I Dynamics 365 Business Central kan du håndtere hele forretningen i en samlet løsning. Du får et totalt overblik over din virksomhed.

Det gælder alle forretningsområder, lige fra økonomi, bogholderi, indløb, salg, lager, kunder, medarbejdere, projekter og produktion.

Udover at administrere økonomien, kan I også skabe større synlighed på tværs af forsyningskæden, optimere salgsprocesserne og omsætningsmulighederne, yde en bedre kundeservice, sikre god styring af projekter og budget samt optimere driften så I kan levere produkter til tiden og minimere omkostningerne.

Se priser på Dynamics 365 Business Central

Funktionsoversigt Dynamics 365 Business Central

Business Central – dit sidste ERP-/økonomisystem

Din sidste store opdatering af dit ERP-/økonomisystem

Det er slut med at lave flere store investeringer i dit ERP-/økonomisystem.

Du behøver ikke længere at frygte de dyre og komplekse opdateringer af dit økonomisystem.

Dynamics 365 Business Central bliver nemlig opdateret helt automatisk, og som endda sker løbende flere gange om året.

Du er derfor sikret, at du altid kører på den nyeste version, uden at du betaler ekstra for det.

Automatisk opdatering Dynamics 365 Business Central
Voks i og med Dynamics 365 Business Central

Voks nemt i Dynamics 365 Business Central

Med Dynamics 365 behøver du ikke at skifte til nyt ERP-/økonomisystem mere.

Dynamics 365 kører efter devisen ’start småt – voks nemt’.

Er du en mindre eller nystartet virksomhed, kan du starte i Dynamics 365 Business Central fra 1 bruger.

Og du kan nemt vokse i programmet, hvis du har brug for flere brugere, funktioner og IT-løsninger.

Bliver Business Central for småt til din virksomhed, kan du nemt vokse videre i Dynamics 365 Operations, som er henvendt til store virksomheder fra 25 brugere og op.

Undgå dyre tilretninger – til-/fravælg selv efter behov

Det er slut med at investere i dyre og tunge specialdesignede tilretninger til dit økonomisystem.

I Business Central kan du nemt udvide dit økonomisystem med apps og extensions, som du kan koble til og fra efter behov.

Det giver dig fleksibilitet, at du selv kan vælge ekstra funktioner og muligheder, når behovet er der.

Du slipper samtidigt for at blive låst af dyre og komplekse tilretninger, som tidligere har været en stor barriere når eksempelvis økonomisystemet skal opdateres til en nyere version.

Se oversigt over tilllægsmuligheder ERPgruppen tilbyder til Business Central

Til- og fravælg funktioner efter behov
Business Central rapporter fra Power BI

Lav smarte rapporter og diagrammer med Power BI

Dynamics 365 Business Central er integreret med det stærke rapporteringsværktøj Power BI.

Du kan derfor nemt lave forskellige rapporter med flotte diagrammer, som du kan levere videre til ledelsen og bestyrelsen.

Du kan også få vist diagrammer fra Power BI direkte i Business Central.

Det kan eksempelvis være et overblik over top 5 mest solgte varer eller omsætning for seneste tre måneder.

Tilret nemt og hurtigt dine rapportudskrifter

Du har mulighed for selv at kunne ændre dine rapportudskrifter i Dynamics 365 Business Central.

Det gør du med ERPgruppens Rapportpakke til Dynamics 365 Business Central.

Rapportpakken indeholder 10 rapporter, som matcher dansk standard. Du får en mere brugervenlig og fleksibel måde at tilpasse dine udskrifter, end det der ligger som standard i Dynamics 365 Business Central.

> Du kan læse mere om ERPgruppen Rapportpakke her.

Rapportpakke til Dynamics 365 Business Central
Dynamics 365 Business Central flere devices

Få adgang uanset hvor du befinder dig

Du kan få adgang til dit Business Central økonomisystem uanset om du arbejder på kontoret, i bilen, hos kunden eller endda når du er på ferie.

Dét er fordelen ved, at Business Central ligger i Skyen.

Du kan få adgang til det, når som helst og hvor som helst. Og du vælger selv hvilken device, du ønsker at arbejde fra – PC, tablet og mobil (Android/Apple/Windows).

Direktøren kan derfor altid nemt få overblik over, hvordan det går virksomheden og likviditeten. Den mobile medarbejder på farten (eks. sælgeren) kan nemt få overblik over sine kunder, tilbud og ordrer. Og bogholderiet kan udføre sit arbejde fra kontoret eller hjemmefra.

Revisoren kan ligeledes få adgang til økonomisystemet og bilag online.

Brug GDPR værktøj til at håndtere persondata sikkert

Dynamics 365 Business Central indeholder et GDPR-værktøj, som gør det væsentligt nemmere for at håndtere persondata i dit økonomisystem.

Lovkravet inden for GDPR er, at man som person (kunde, leverandør, medarbejder) har ret til at få oplyst, hvilke persondata man har liggende i sit system på personen.

Det kan være en udfordring for mange virksomheder at kunne samle disse data.

Men i Dynamics 365 Business Central kan du nemt trække en liste over alle de data, du har på en bestemt person. Den liste kan du herefter eksportere til Excel og sende til personen. Du kan ligeledes bruge listen, hvis du skal slette disse persondata.

GDPR værktøj i Dynamics 365 Business Central
Dynamics 365 for Business Central

Hvad er Dynamics 365 Business Central?

Dynamics 365 Business Central er et ERP-/økonomisystem.

Det er en del af Dynamics 365 paraplyen, som overordnet set er opdelt i to løsninger:

  • Dynamics 365 Business Central (tidligere NAV)
  • Dynamics 365 for Finance & Operations (tidligere AX)

Hver løsning henvender sig til hver sin målgruppe. Business Central henvender sig primært til små og mellemstore virksomheder. Hvorimod Finance & Operations primært henvender sig til mellemstore og store virksomheder.

I Dynamics 365 kan du få både ERP (økonomistyring) og CRM (kundestyring) i én samlet pakke.

Hvad koster Dynamics 365 Business Central?

Prisen på Dynamics 365 Business Central afhænger af, hvilken licensform du ønsker.

Du kan enten vælge at eje (On Premise) eller leje (Cloud) din Dynamics 365 Business Central licens.

  • Eje (Business Central On Premise): Du betaler én gang for licensen, og herefter ejer du den selv. Det betyder også, at du selv er ansvarlig for omkostninger til opdatering, backup og lignende.
  • Leje (Business Central Cloud): Du betaler hver måned for licensen. Du behøver hverken at tænke på omkostninger til hosting, opdateringer og backup af data. Alt sammen er med i den månedlige pris.

Hos ERPgruppen anbefaler vi primært vores kunder at vælge Dynamics 365 Business Central Cloud (leje).

Dynamics 365 Business Central - on premise eller cloud

Vil du leje – vælg Dynamics 365 Business Central Cloud

Dynamics 365 Business Central findes i tre forskellige pakker.

Dynamics 365 Business Central priser (cloud)
  • Dynamics 365 Business Central Basic (light version)- primært for mindre virksomheder med behov for simpel bogholderi, fakturering, salg og køb. Inkluderer ikke salgsordre, ordrebekræftelse og følgeseddel. (max. tre brugere)
  • Dynamics 365 Business Central Essential (standard version) – primært for handels- og servicevirksomheder med behov for finans, køb, salg, lager og projektstyring
  • Dynamics 365 Business Central Premium (udvidet version) – primært for virksomheder med behov for produktions- og servicestyring
  • Team Member er tilkøb til Essential og Premium. Den giver en begrænset brugeradgang, hvor man kan læse og godkende samt ændre stamdata. Kan også tilgå systemet fra Office 365.

Du kan leje Dynamics 365 Business Central. Priserne er inklusiv hosting hos Microsoft. Det gør, at din løsning bliver vedligeholdt og automatisk opdateret, så du altid har den nyeste version. Microsoft sørger også for backup af dine data, så din virksomhed altid er sikret.

Det er ikke muligt at blande Essential og Premium.

Vil du eje – vælg Dynamics 365 Business Central On Premise

Du kan også vælge at købe din Dynamics 365 Business Central licens, så du selv ejer licensen. Pakkerne er det samme, som når du lejer licensen:

  • Dynamics 365 Business Central Essential
  • Dynamics 365 Business Central Premium
  • Dynamics 365 Business Central Team Member

Når du ejer din licens, er opdatering, backup og lignende ikke inkluderet i prisen. ‘

Det er ikke muligt at blande Essential og Premium.

Bestil Dynamics 365 Business Central her

Dynamics 365 Business Central priser (eje)
Konvertering til Dynamics 365 Business Central

Flyt til Dynamics 365 og få fordel af attraktivt tilbud

Hvis du ejer eller har en subscription Microsoft Dynamics licens og ønsker at skifte til Dynamics 365 Business Central, så er der gode migreringsmuligheder til dig.

  • Skifter du til Dynamics 365 Business Central Cloud (leje); du får 40% rabat på køb af Dynamics 365 Business Central.
  • Skifter du til Dynamics 365 Business Central On Premise (eje); du får det samme antal brugere i Dynamics 365 Business Central (navngivne), som du har i din nuværende Dynamics løsning (1:1 bruger).

    Har du NAV/Navision
    , får du tre Dynamics 365 Business Central brugere, for hver bruger du har, der er købt før d. 1. maj 2019 (1:3 brugere).

Tilbuddene gælder for dig, der ejer din Microsoft Dynamics licens (C5, NAV/Navision, XAL eller AX). Det kræver desuden, at du har et aktivt opdateringsabonnement, eller at du gentegner abonnementet.

Tilbuddene gælder også for dig, der har en subscription licens, hvis du har haft licensen i mere end tre år.

Er du i tvivl om, hvilken licenstype du har, kan du altid kontakte os for hjælp.

Se priser på tilkøbsmuligheder til Business Central

ERPgruppen tilbyder forskellige tilkøbsmuligheder til Dynamics 365 Business Central.

Det kan eksempelvis være hjælp til at komme i gang:

  • Pakkeløsning til opstart, migrering, opsætning og undervisning
  • Kursus i at arbejde i Business Central
  • Individuel træningsplan til opstart i Business Central

Eller behov for tillægsløsninger til Business Central – eksempelvis:

  • Udvidede rapportudskrifter end standard i Business Central
  • Abonnementsstyring i Business Central
  • Ejendomsadministration i Business Central
Tilkøbsmuligheder til Dynamics 365 Business Central
Licenser og sikkerhed Dynamics 365 Business Central

Læs mere her

Du kan læse mere om de praktiske informationer om Dynamics 365 Business Central via nedenstående links.

Her kan du blandt andet finde Microsofts licensbetingelser for Dynamics 365, en vejledning til hvordan du kan foretage back-up af dine data samt en oversigt over hvor i verden dine data bliver gemt.

Læs mere:

Vil du i gang med Dynamics 365 Business Central?

Kunne Dynamics 365 Business Central være en god ERP-/økonomistyringsløsning for din virksomhed, så kan vi hjælpe dig godt videre.

Hvis du allerede har enten Microsoft Dynamics C5 eller Microsoft Dynamics NAV, så kan du ovenikøbet få glæde af gode konverteringsmuligheder, når du skifter til Business Central.

Se også dine muligheder for tilkøb til Business Central her

Bestil ved at udfylde bestillingsformularen nedenfor.


1. UDFYLD KONTAKT-/FAKTURERINGSOPLYSNINGER:

*Firma

*Adresse

*Postnummer

*By

*CVR.nr.

*Faktureringsmail

*Kontaktperson

*Kontaktperson e-mail

*Kontaktperson telefonnummer



2. VÆLG DIN DYNAMICS 365 LØSNING:
- A) Ønsker du den fulde version, kan du vælge Cloud (leje) eller On Premise (eje).
- B) Ønsker du light versionen, vælger du Basic (leje).

A) Dynamics 365 BUSINESS CENTRAL (Fuld version)
Oprettelsespris kr. 0.

Dynamics 365 Business Central CLOUD (leje)

Dynamics 365 Business Central ON PREMISE (eje)

Antal brugere (BUSINESS CENTRAL)

Tilkøb Team Member (begrænset brugeradgang)


B) Dynamics 365 BASIC (Light version)
Oprettelsespris kr. 998.

Dynamics 365 BASIC (leje)

Antal brugere (BASIC) (max. tre brugere)


3. *Adgang til revisor

JaNej



4. OFFICE 365 KONTO:

*Har du/I en Office 365 konto?


Din besked

Jeg accepterer Standardbetingelserne fra ERPgruppen A/S*