Dynamics 365 Business Central 2018-09-17T07:33:26+00:00

Dynamics 365 Business Central – samler hele din forretning

Er du træt af, at dine IT-systemer ikke snakker sammen? Dynamics 365 Business Central er et cloudbaseret ERP-/økonomisystem, der samler hele din forretning.

Dynamics 365 Business Central er en all-in-one forretningsløsning, hvor du kan samle flere forretningsområder i ét samlet system.

Dine fordele med Dynamics 365 Business Central:

  • Økonomisystem i skyen der samler din forretning i én løsning

  • Automatisk opdatering til nyeste version

  • Stærk integration til Office 365 (Outlook, Excel m.fl.)

  • Indeholder GDPR værktøj til at håndtere persondata sikkert

  • Nemt at lave rapporter og diagrammer med Power BI

  • Mere fleksibel adgang – arbejd uanset hvor du befinder dig (kontoret, bilen, på ferie)

  • Vælg selv hvilken device du vil arbejde fra – PC, tablet eller mobil

Bestil Dynamics 365 Business Central
Dynamics 365 Business Central
Tilmeld gratis webinar - Introduktion til Dynamics 365 Business Centrall

Tilmeld gratis webinar: Introduktion til Dynamics 365 Business Central

Du kan høre mere om mulighederne med Dynamics 365 Business Central.

Tilmeld dig vores gratis webinar og få en grundlæggende introduktion til, hvad Dynamics 365 Business Central er, hvordan det er bygget op og ikke mindst hvilke muligheder programmet byder på.

Webinaret varer 30 minnutter. Det afholdes online, hvor du deltager via din PC.

> Tilmeld gratis webinar her

Send tilbud direkte i Outlook – stærk integration til Office 365

Dynamics 365 Business Central har en stærk integration til Office 365.

Det gør det endnu nemmere for dig og dine medarbejdere at lave et tilbud, oprette en ordre og sende en faktura.

Du kan nemlig arbejde direkte i dit Outlook mailsystem, uden at skulle åbne dit økonomisystemsprogram først.

Du kan håndtere tilbud, ordre, faktura, kreditnota og rykkemeddelelser direkte fra Outlook, hvor Dynamics 365 Business Central åbner direkte inde i Outlook.

Læs brochure: 9 myter om Office 365 og flytning til cloudbaserede IT-løsninger (pdf)

Integration til Office 365

Business Central – dit sidste ERP-/økonomisystem

Dynamics 365 for Business Central

Hvad er Dynamics 365 Business Central?

Dynamics 365 paraplyen er overordnet set opdelt i to løsninger, der henvender sig til hver sin målgruppe:

  • Dynamics 365 Business Central
  • Dynamics 365 for Finance & Operations

Dynamics 365 Business Central er ERP-/økonomisystemet, der primært henvender sig til små og mellemstore virksomheder, hvor du både får ERP og CRM i én samlet pakke.

Selve økonomistyringsdelen i Dynamics 365 Business Central kaldes Financial management.

Din sidste store opdatering af dit ERP-/økonomisystem

Det er slut med at lave flere store investeringer i dit ERP-/økonomisystem.

Du behøver ikke længere at frygte de dyre og komplekse opdateringer af dit økonomisystem.

Dynamics 365 Business Central bliver nemlig opdateret helt automatisk, og som endda sker løbende flere gange om året.

Du er derfor sikret, at du altid kører på den nyeste version, uden at du betaler ekstra for det.

Automatisk opdatering Dynamics 365 Business Central
Voks i og med Dynamics 365 Business Central

Voks nemt i Dynamics 365 Business Central

Med Dynamics 365 behøver du ikke at skifte til nyt ERP-/økonomisystem mere.

Dynamics 365 kører efter devisen ’start småt – voks nemt’.

Er du en mindre eller nystartet virksomhed, kan du starte i Dynamics 365 Business Central fra 1 bruger. Og du kan nemt vokse i programmet, hvis du har brug for flere brugere, funktioner og IT-løsninger.

Bliver Business Central for småt til din virksomhed, kan du nemt vokse videre i Dynamics 365 Operations, som er henvendt til store virksomheder fra 25 brugere og op.

Undgå dyre tilretninger – til-/fravælg selv efter behov

Det er slut med at investere i dyre og tunge specialdesignede tilretninger til dit økonomisystem.

I Business Central kan du nemt udvide dit økonomisystem med apps og extensions, som du kan koble til og fra efter behov.

Det giver dig fleksibilitet, at du selv kan vælge ekstra funktioner og muligheder, når behovet er der.

Du slipper samtidigt for at blive låst af dyre og komplekse tilretninger, som tidligere har været en stor barriere når eksempelvis økonomisystemet skal opdateres til en nyere version.

Til- og fravælg funktioner efter behov
Business Central rapporter fra Power BI

Lav smarte rapporter og diagrammer med Power BI

Dynamics 365 Business er integreret med det stærke rapporteringsværktøj Power BI.

Du kan derfor nemt lave forskellige rapporter med flotte diagrammer, som du kan levere videre til ledelsen og bestyrelsen.

Du kan også få vist diagrammer fra Power BI direkte i Business Central.

Det kan eksempelvis være et overblik over top 5 mest solgte varer eller omsætning for seneste tre måneder.

Få adgang uanset hvor du befinder dig

Du kan få adgang til dit Business Central økonomisystem uanset om du arbejder på kontoret, i bilen, hos kunden eller endda når du er på ferie.

Dét er fordelen ved, at Business Central ligger i Skyen. Du kan få adgang til det, når som helst og hvor som helst. Og du vælger selv hvilken device, du ønsker at arbejde fra – PC, tablet og mobil (Android/Apple/Windows).

Direktøren kan derfor altid nemt få overblik over, hvordan det går virksomheden og likviditeten. Den mobile medarbejder på farten (eks. sælgeren) kan nemt få overblik over sine kunder, tilbud og ordrer. Og bogholderiet kan udføre sit arbejde fra kontoret eller hjemmefra.

Revisoren kan ligeledes få adgang til økonomisystemet og bilag online.

Dynamics 365 Business Central flere devices
GDPR værktøj i Dynamics 365 Business Central

Brug GDPR værktøj til at håndtere persondata sikkert

Dynamics 365 Business Central indeholder et GDPR-værktøj, som gør det væsentligt nemmere for at håndtere persondata i dit økonomisystem.

Lovkravet inden for GDPR er, at man som person (kunde, leverandør, medarbejder) har ret til at få oplyst, hvilke persondata man har liggende i sit system på personen. Det kan være en udfordring for mange virksomheder at kunne samle disse data.

Men i Dynamics 365 Business Central kan du nemt trække en liste over alle de data, du har på en bestemt person.

Den liste kan du herefter eksportere til Excel og sende til personen. Du kan ligeledes bruge listen, hvis du skal slette disse persondata.

Hvad koster Dynamics 365 Business Central?

Dynamics 365 Business Central findes som to pakker:

  • Dynamics 365 Business Central Essential– “standard pakke” (fakturering, bogføring, indkøb, budget, finans, ordre, salg, distribution, projektstyring m.m.)
  • Dynamics 365 Business Central Premium– “udvidet pakke” (Essential + service og produktion)

Det er ikke muligt at blande Essential og Premium. Du kan tilkøbe en Dynamics 365 Business Central Team Member, som har en begrænset brugeradgang, men kan tilgå systemet – også fra Office 365.

Priserne er inklusiv hosting (Microsoft Azure), så du slipper for selv at sørge for det.

Bestil Dynamics 365 Business Central her

Dynamics 365 Business Central prisoversigt
Konvertering til Dynamics 365 Business Central

Har du en Dynamics løsning nu og vil skifte?

Hvis du har en Microsoft Dynamics løsning i forvejen, og ønsker du at skifte til Dynamics 365 Business Central, så er der gode konverteringsmuligheder til dig.

Du får nemlig 40% i rabat på Dynamics 365 Business Central, som gælder i tre år fra du har købt Dynamics 365 Business Central.

Uanset om du har din egen købte licens i Microsoft Dynamics C5, NAV/Navision, XAL eller AX , kan du benytte dig af dette tilbud.

Det kræver blot, at du har et aktivt opdateringsabonnement til din nuværende Microsoft Dynamics løsning. Hvis du ikke har det, er der mulighed for gentegning af abonnement.

Få træning og support til Dynamics 365 Business Central

Du kan få online træning i, hvordan du arbejder i Dynamics 365 Business Central.

På vores online Vidensportal kan du finde en række træningsmaterialer, som du kan bruge 24/7. Deltag i webinarer, se how-to-videoer eller læs brugervejledninger.

Uanset om du er nybegynder eller erfaren bruger i Dynamics 365 Business Central, kan du få uddannelse og inspiration til, hvordan du udnytter de gode muligheder i systemet.

Pris kr. 189,-/mdr. pr. virksomhed (inkl. 1. bruger). Og kr. 10,-/mdr. pr. ekstra bruger. Læs mere om Serviceplan Premium her

Vil du i gang med Dynamics 365 Business Central?

Kunne Dynamics 365 Business Central være en god ERP-/økonomistyringsløsning for din virksomhed, så kan vi hjælpe dig godt videre.

Hvis du allerede har enten Microsoft Dynamics C5 eller Microsoft Dynamics NAV, så kan du ovenikøbet få glæde af gode konverteringsmuligheder, når du skifter til Business Central.

Bestil ved at udfylde bestillingsformularen nedenfor.

*Firma

*Adresse

*Postnummer

*By

Dit telefonnummer

*Dit navn

*Din e-mail

*Vælg Dynamics 365 Business Central pakke

*Antal brugere

Tilkøb Team Member (50,30/mdr. pr. bruger)

Adgang til revisor (marker felt)
Ja, opret revisoradgang

Din besked

Vi bruger dine data til at identificere din virksomhed samt til at kontakte dig vedr. bestillingen. Læs vores persondatapolitik her.

Jeg accepterer Standardbetingelserne fra ERPgruppen A/S*