Dynamics 365 Business Central 2018-11-14T14:37:19+00:00

Dynamics 365 Business Central – samler hele din forretning

Er du træt af, at dine IT-systemer ikke snakker sammen? Dynamics 365 Business Central er et cloudbaseret forretnings-/økonomisystem, der samler hele din forretning.

Dynamics 365 Business Central er en all-in-one forretningsstyringsløsning til små og mellemstore virksomheder, hvor du kan samle flere forretningsområder i ét samlet system. Det er nemt at bruge og tilpasse, uden at du skal bekymre dig om dyre specialtilretninger.

Dine fordele med Dynamics 365 Business Central:

Bestil Dynamics 365 Business Central
Dynamics 365 Business Central
Tilmeld gratis webinar - Introduktion til Dynamics 365 Business Centrall

Tilmeld gratis webinar: Introduktion til Dynamics 365 Business Central

Du kan høre mere om mulighederne med Dynamics 365 Business Central.

Tilmeld dig vores gratis webinar og få en grundlæggende introduktion til, hvad Dynamics 365 Business Central er, hvordan det er bygget op og ikke mindst hvilke muligheder programmet byder på.

Webinaret varer 30 minutter. Det afholdes online, hvor du deltager via din PC.

> Tilmeld gratis webinar her

Send tilbud direkte i Outlook – stærk integration til Office 365

Dynamics 365 Business Central har en stærk integration til Office 365.

Det gør det endnu nemmere for dig og dine medarbejdere at lave et tilbud, oprette en ordre og sende en faktura.

Du kan nemlig arbejde direkte i dit Outlook mailsystem, uden at skulle åbne dit økonomisystemsprogram først.

Du kan håndtere tilbud, ordre, faktura, kreditnota og rykkemeddelelser direkte fra Outlook, hvor Dynamics 365 Business Central åbner direkte inde i Outlook.

Læs brochure: 9 myter om Office 365 og flytning til cloudbaserede IT-løsninger (pdf)

Integration til Office 365
Funktionsoversigt Dynamics 365 Business Central

Økonomi- og forretningsstyring til små og mellemstore virksomheder

I Dynamics 365 Business Central kan du håndtere hele forretningen i en samlet løsning. Det gælder alle forretningsområder, lige fra økonomi, bogholderi, indløb, salg, lager, kunder, medarbejdere, projekter og produktion.

Du får et totalt overblik over din virksomhed. Udover at administrere økonomien, kan I også skabe større synlighed på tværs af forsyningskæden, optimere salgsprocesserne og omsætningsmulighederne, yde en bedre kundeservice, sikre god styring af projekter og budget samt optimere driften så I kan levere produkter til tiden og minimere omkostningerne.

Se priser på Dynamics 365 Business Central

Business Central – dit sidste ERP-/økonomisystem

Automatisk opdatering Dynamics 365 Business Central

Din sidste store opdatering af dit ERP-/økonomisystem

Det er slut med at lave flere store investeringer i dit ERP-/økonomisystem.

Du behøver ikke længere at frygte de dyre og komplekse opdateringer af dit økonomisystem.

Dynamics 365 Business Central bliver nemlig opdateret helt automatisk, og som endda sker løbende flere gange om året.

Du er derfor sikret, at du altid kører på den nyeste version, uden at du betaler ekstra for det.

Kom godt i gang med Dynamics 365 Business Central

Når man får ny IT-løsning i virksomheden, er det vigtigt, at man kommer godt og rigtigt i gang fra starten. Træning og uddannelse er derfor essentielt at prioritere, så alle medarbejdere bliver klædt fagligt godt på til at bruge den nye løsning. Det giver tryghed, højere tilfredshed og motivation for medarbejderen til at bruge programmet.

Derfor tilbyder vi træning i Dynamics 365 Business Central.

På vores online Vidensportal kan du finde træningsmaterialer, du kan bruge 24/7. Deltag i webinarer, se how-to-videoer eller læs brugervejledninger.

Uanset om du er nybegynder eller erfaren bruger i Dynamics 365 Business Central, kan du få uddannelse og inspiration til, hvordan du udnytter de gode muligheder i systemet.

Pris kun kr. 179,-/mdr. og kr. 10,-/mdr. pr. bruger. Læs mere om Serviceplan Premium her

Voks i og med Dynamics 365 Business Central

Voks nemt i Dynamics 365 Business Central

Med Dynamics 365 behøver du ikke at skifte til nyt ERP-/økonomisystem mere.

Dynamics 365 kører efter devisen ’start småt – voks nemt’.

Er du en mindre eller nystartet virksomhed, kan du starte i Dynamics 365 Business Central fra 1 bruger. Og du kan nemt vokse i programmet, hvis du har brug for flere brugere, funktioner og IT-løsninger.

Bliver Business Central for småt til din virksomhed, kan du nemt vokse videre i Dynamics 365 Operations, som er henvendt til store virksomheder fra 25 brugere og op.

Undgå dyre tilretninger – til-/fravælg selv efter behov

Det er slut med at investere i dyre og tunge specialdesignede tilretninger til dit økonomisystem.

I Business Central kan du nemt udvide dit økonomisystem med apps og extensions, som du kan koble til og fra efter behov.

Det giver dig fleksibilitet, at du selv kan vælge ekstra funktioner og muligheder, når behovet er der.

Du slipper samtidigt for at blive låst af dyre og komplekse tilretninger, som tidligere har været en stor barriere når eksempelvis økonomisystemet skal opdateres til en nyere version.

Til- og fravælg funktioner efter behov
Business Central rapporter fra Power BI

Lav smarte rapporter og diagrammer med Power BI

Dynamics 365 Business er integreret med det stærke rapporteringsværktøj Power BI.

Du kan derfor nemt lave forskellige rapporter med flotte diagrammer, som du kan levere videre til ledelsen og bestyrelsen.

Du kan også få vist diagrammer fra Power BI direkte i Business Central.

Det kan eksempelvis være et overblik over top 5 mest solgte varer eller omsætning for seneste tre måneder.

Få adgang uanset hvor du befinder dig

Du kan få adgang til dit Business Central økonomisystem uanset om du arbejder på kontoret, i bilen, hos kunden eller endda når du er på ferie.

Dét er fordelen ved, at Business Central ligger i Skyen. Du kan få adgang til det, når som helst og hvor som helst. Og du vælger selv hvilken device, du ønsker at arbejde fra – PC, tablet og mobil (Android/Apple/Windows).

Direktøren kan derfor altid nemt få overblik over, hvordan det går virksomheden og likviditeten. Den mobile medarbejder på farten (eks. sælgeren) kan nemt få overblik over sine kunder, tilbud og ordrer. Og bogholderiet kan udføre sit arbejde fra kontoret eller hjemmefra.

Revisoren kan ligeledes få adgang til økonomisystemet og bilag online.

Dynamics 365 Business Central flere devices
GDPR værktøj i Dynamics 365 Business Central

Brug GDPR værktøj til at håndtere persondata sikkert

Dynamics 365 Business Central indeholder et GDPR-værktøj, som gør det væsentligt nemmere for at håndtere persondata i dit økonomisystem.

Lovkravet inden for GDPR er, at man som person (kunde, leverandør, medarbejder) har ret til at få oplyst, hvilke persondata man har liggende i sit system på personen. Det kan være en udfordring for mange virksomheder at kunne samle disse data.

Men i Dynamics 365 Business Central kan du nemt trække en liste over alle de data, du har på en bestemt person.

Den liste kan du herefter eksportere til Excel og sende til personen. Du kan ligeledes bruge listen, hvis du skal slette disse persondata.

Dynamics 365 for Business Central

Hvad er Dynamics 365 Business Central?

Dynamics 365 paraplyen er overordnet set opdelt i to løsninger, der henvender sig til hver sin målgruppe:

  • Dynamics 365 Business Central
  • Dynamics 365 for Finance & Operations

Dynamics 365 Business Central er ERP-/økonomisystemet, der primært henvender sig til små og mellemstore virksomheder, hvor du både får ERP og CRM i én samlet pakke.

Selve økonomistyringsdelen i Dynamics 365 Business Central kaldes Financial management.

Hvad koster Dynamics 365 Business Central?

Dynamics 365 Business Central findes som to pakker:

  • Dynamics 365 Business Central Essential – primært for handels- og servicevirksomheder med behov for finans, køb, salg, lager og projektstyring
  • Dynamics 365 Business Central Premium – primært for virksomheder med behov for produktions- og servicestyring

Det er ikke muligt at blande Essential og Premium. Du kan tilkøbe en Dynamics 365 Business Central Team Member, som har en begrænset brugeradgang, men kan tilgå systemet – også fra Office 365.

Du kan leje Dynamics 365 Business Central. Priserne er inklusiv hosting hos Microsoft. Det gør, at din løsning bliver vedligeholdt og automatisk opdateret, så du altid har den nyeste version. Microsoft sørger også for backup af dine data, så din virksomhed altid er sikret.

Bestil Dynamics 365 Business Central her

Dynamics 365 Business Central prisoversigt
Dynamics 365 Business Central prisoversigt - eje

Vil du hellere eje din Dynamics 365 Business Central?

Du kan også vælge at købe din Dynamics 365 Business Central licens, så du selv ejer licensen.

Pakkerne er det samme, som når du lejer licensen:

  • Dynamics 365 Business Central Essential
  • Dynamics 365 Business Central Premium
  • Dynamics 365 Business Central Team Member

Det er ikke muligt at blande Essential og Premium. Når du ejer din licens, er opdatering, backup og lignende ikke inkluderet i prisen.

Bestil Dynamics 365 Business Central her

Flyt til Dynamics 365 og få fordel af attraktivt tilbud

Hvis du ejer en Microsoft Dynamics løsning og ønsker at skifte til Dynamics 365 Business Central, så er der gode migreringsmuligheder til dig.

  • Skifter du til Dynamics 365 Business Central Cloud (leje), får du 40% i rabat på Dynamics 365 Business Central, som gælder på al bestilling fra købsdatoen frem til d. 30. juni 2021.
  • Skifter du til Dynamics 365 Business Central On Premise (eje), får du to navngivne brugere for hver bruger du har nu, der er købt før d. 1. oktober 2018, når du skifter.

Migreringstilbuddet kræver, at du har et aktivt opdateringsabonnement, eller at du gentegner abonnementet. Gælder for dig, der ejer din C5, NAV/Navision, XAL eller AX licens.

Konvertering til Dynamics 365 Business Central

Vil du i gang med Dynamics 365 Business Central?

Kunne Dynamics 365 Business Central være en god ERP-/økonomistyringsløsning for din virksomhed, så kan vi hjælpe dig godt videre.

Hvis du allerede har enten Microsoft Dynamics C5 eller Microsoft Dynamics NAV, så kan du ovenikøbet få glæde af gode konverteringsmuligheder, når du skifter til Business Central.

Bestil ved at udfylde bestillingsformularen nedenfor.


UDFYLD KONTAKT-/FAKTURERINGSOPLYSNINGER:

*Firma

*Adresse

*Postnummer

*By

*CVR.nr.

*Faktureringsmail

*Kontaktperson

*Kontaktperson e-mail

*Kontaktperson telefonnummer



VÆLG DIN DYNAMICS 365 BUSINESS CENTRAL LØSNING:

Dynamics 365 Business Central Cloud pakke (leje)

Dynamics 365 Business Central On Premise pakke (eje)

*Antal brugere (Dynamics 365 BC)

Tilkøb Team Member (antal brugere)

Adgang til revisor (marker felt)
Ja, opret revisoradgang



OFFICE 365 KONTO:

*Har du/I en Office 365 konto?


Din besked

Vi bruger dine data til at identificere din virksomhed samt til at kontakte dig vedr. bestillingen. Læs vores persondatapolitik her.

Jeg accepterer Standardbetingelserne fra ERPgruppen A/S*