EASYwork – overblik over sager direkte i dit økonomisystem Dynamics 365 Business Central
EASYwork er en stærk IT-løsning til Dynamics 365 Business Central, hvor dine medarbejdere får et godt overblik over sager, materialer, tidsregistrering, ressourcer, planlægning og økonomi. EASYwork er integreret i dit økonomistyringssystem, hvilket gør at du både reducerer og sparer tid på manuelt arbejde. Du får en brugervenlig løsning hvor du efter ønske og behov kan digitalisere og automatisere de daglige arbejdsprocesser i din virksomhed.

Optimering af kommunikation med fælles platform
Løsningen giver et stort og fælles overblik over alle byggeprojekter. Det gælder alt lige fra aktuelle sager, materialeforbrug, tidsregistrering, ressourcer til tidsplaner og økonomi. Dine medarbejdere får en fælles IT-platform, hvor både beggeleder, projektleder og økonomi kan få et og samme overblik op dermed optimere kommunikationen omkring byggeprojekterne.
Priser
EASYworkPris 55.000 kr. + 129 kr./md. pr. bruger
Du får:
1 dags afklaring og installering
2- dags opsætning
1 dags undervisning
Continia Document Capture i EASYwork giver mere sikkerhed
Er du træt af manual indtastning af fakturaer og andre dokumenter? kunne du tænke dig at spare tid på håndtering og godkendelse af dokumenter?
Så er Continia Document Capture løsningen. Continia Document Capture er et tillægsmodul til EASYwork, hvor du med en smart app kan automatisere hvert trin i den daglige fakturabehandling, lige fra modtagelse og registrering af dokumenter til efterfølgende fremskafning i forbindelse med revision og rapportering.

Priser
Continia Document CapturePris 25.000 kr.
Du får:
1 dags afklaring og opsætning
1/2 dags igangsætning
1 dags undervisning
* Se mere om abonnementspriserne
Spar tid og minimer manual registrering
Continia Document Capture kan integreres i EASYwork og dit økonomisystem, hvilket betyder at dine medarbejdere får den samme information og en væsentlig bedre fælles kommunikation. Med Continia Document Capture i EASYwork får en app der automatisere den daglige fakturabehandling og som minimer risikoen for fejl og misforståelser både hos dine medarbejdere men også generelt i virksomheden.